Volg ons op social media.
Zo ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws en acties.

Veel gestelde vragen

Kookotte / Veel gestelde vragen

Rekent Kookotte verzendkosten

Bij Kookotte betaalt u € 6,75 verzendkosten (binnen Nederland). Bij een besteding vanaf €50,- betaalt u geen verzendkosten. Voor verzending buiten Nederland verzoeken wij u even contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van bestelde artikelen

De meeste artikelen die Kookotte aanbiedt zijn op voorraad. Levertijd van vers gebrande koffie kan soms afwijken omdat wij maar een keer per week branden. Bij alle artikelen staat de levertijd vermeld.

Kan ik een alternatief afleveradres kiezen

Wij verzenden uw pakket binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dat tijdens het bestelproces aangeven door bij het invullen van uw gegevens de optie ‘ander afleveradres’ te kiezen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Wij hebben helaas geen inpakservice.

Ik heb 2 of meer kortingscodes, hoe gebruik ik deze in één bestelling?

Per bestelling kun u slechts één kortingscode/vouchercode gebruiken. Het is dus niet mogelijk om meer dan één code in te voeren.

Kan ik een bestelling annuleren?

U kunt een bestelling kosteloos annuleren als deze nog niet is verstuurd is. U kunt uw bestelling annuleren door contact met onze klantenservice op te nemen.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Ruilen & Retourneren is bij Kookotte geen probleem. Bent u niet tevreden? Dan kunt u de bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice om de retour aanvraag in behandeling te nemen.

Hoe weet ik dat mijn geplaatste bestelling echt verwerkt wordt?

Nadat u bij ons een bestelling hebt geplaatst, krijgt u van ons altijd een bevestigings e-mail. Mocht u deze een half uur na uw bestelling nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op zodat wij uw order alsnog op tijd kunnen uitleveren.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan bij jullie bestellen?

Helaas is het vooralsnog enkel voor Nederlandse klanten mogelijk om online te bestellen. Woont u in het buitenland, dan is levering geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik zien hoe laat de pakketbezorger bij mij bezorgt?

Door uw track & trace code in te vullen op de website van de vervoerder, krijgt u een indicatie binnen welk tijdsbestek de pakketbezorger in uw wijk is.

Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt afgeleverd als ik er niet ben?

Verzonden door Post NL
Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorgen van Post NL, dan wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mislukt de levering opnieuw, dan kunt u het pakketje ophalen op het dichtstbijzijnde Postkantoor. U heeft hiervoor maximaal twee weken de tijd. Het kan zijn dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven.

Verzonden door DHL
Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorgen van DHL, dan vindt u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van die bezorgcode en uw postcode kunt u een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren. We kunnen uw pakket eventueel ook bezorgen bij een DHL Parcelshop of bij uw buren. In beide gevallen leveren we uw pakket daar dan de volgende werkdag af.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons ten alle tijde e-mailen en op werkdagen kunt u ons tevens telefonisch benaderen. Klik HIER voor onze contactgegevens.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u bekijken of de betaling goed ontvangen is.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen. Hoe kan dat?

Bij elke verzending wordt er een Track & Trace code aangemaakt. Mocht u deze op de dag na verzending nog niet ontvangen hebben, dan verzoeken we u contact met ons op te nemen. We kunnen de Track & Trace code dan handmatig voor u opzoeken.

Hoe kan ik mij afmelden/uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief vind u een link waarmee u zich eenvoudig kunt afmelden voor onze nieuwsbrief.

Wat doen jullie aan service?

Wij doen er alles aan om u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Bij Kookotte staat service hoog in het vaandel. We streven ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat u een beroep dient te doen op de garantie, dan hanteert Kookotte uitstekende garantievoorwaarden.

Is het online betalen bij Kookotte veilig?

Al onze online betalingen worden veilig en vertrouwd uitgevoerd binnen de hoogst beveiligde internetomgeving van onze betaalpartner Mollie-payments.

Is mijn privacy beschermd?

Kookotte geeft uw persoonlijke gegevens niet aan andere partijen. Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van uw bestelling of op grond van een wettelijk voorschrift. De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens zoals vastgelegd in de Wet persoonsregistraties, worden door Kookotte nageleefd. Bovendien zijn zowel onze medewerkers als de door ons ingeschakelde derden verplicht om vertrouwelijk met uw gegevens om te gaan.

Zijn jullie betrouwbaar?

Kookotte is een reeds bestaande webshop naast onze service die wij al leveren sinds 2011.Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

De waardering van www.kookotte.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 38 reviews.