Volg ons op social media.
Zo ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws en acties.

Annuleren en wijzigen

Kookotte / Annuleren en wijzigen

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren, dan verzoeken wij u dit d.m.v. een email aan onze klantenservice door te geven o.v.v. uw klant- en ordernummer. Telefonisch kunnen wij een orderwijziging of annulering niet in behandeling nemen. Vermeldt duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat en welke wijziging het betreft (in geval van een orderwijziging). Het eventueel door u terug te ontvangen aankoopbedrag zal binnen 14 dagen door Kookotte worden teruggestort op uw rekening.

Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Vervolgens zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger). Ontvangt u liever een tegoedbon voor het terug te ontvangen bedrag, vermeldt dit dan duidelijk in uw email.

Als er bij het wijzigen van een product een eventuele meerprijs ontstaat, dan wordt deze in rekening gebracht. Dit geldt ook in geval er door de desbetreffende leverancier een product niet meer leverbaar is en de bestelling om die reden moet worden gewijzigd. Uiteraard wordt er in dat geval contact met u opgenomen.

Het email adres van onze klantenservice is: klantenservice@kookotte.nl

De waardering van www.kookotte.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 39 reviews.